Kérdés esetén keressen minket bizalommal!

+36309271081

Zoi Blog

FMCG TOP 2022 a változás frekvenciáján a mi szemünkkel

2022.06.24 09:56
FMCG TOP 2022 a változás frekvenciáján a mi szemünkkel

A június közeledtével, akár mindenki más is, mi is egyre izgatottabbak lettünk. Ennek kiváltó oka azonban nem a külföldi nyaralások, vagy a hideg vízparti koktélok voltak, hanem a két éve először megrendezett FMCG TOP 2022 konferencia, ami úgy néz ki teljesen forradalmasítja a hazai piacot.

 

Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgatója és dr. Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára

Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgatója és dr. Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára

A rendezvény alatt, a magyar üzleti világ nagyobb képviselőit is meghallgathattuk, az üzenetük tiszta és egyértelmű: aki nem tanul meg hatékonyan csapatban dolgozni és az idővel versenyt futva a trendek szerint változni, az hamar elveszítheti biztosnak hitt pozícióját. Ez egy sokkal humánusabb és átláthatóbb üzleti jövőt ígér hiszen csak az marad játékban aki tisztán, nyitottan intézi dolgait, olyan értékeket képvisel amit mások is szívesen felvállalnak, terjesztenek. 

Dr. Némedi Erzsébet az Expedit Nodum Kft igazgatója átadja a díjat a Best Innovatív Brand 2022 Új íz, új alapanyag (termékösszetétel) főkategóriában CONVENIENCE FOOD alkategóriában melyet a  ZOI hűség energiaszelet Pisztáciával Matcha Zöldteával Citrom ízesítésű szeletünkkel nyertünk el

Dr. Némedi Erzsébet az Expedit Nodum Kft igazgatója átadja a díjat a Best Innovatív Brand 2022 Új íz, új alapanyag (termékösszetétel) főkategóriában CONVENIENCE FOOD alkategóriában melyet a ZOI hűség energiaszelet Pisztáciával Matcha Zöldteával Citrom ízesítésű szeletünkkel nyertünk el

Ezért is olyan hatalmas visszaigazolás számunkra a megnyert jelző. Biztosítva lettünk, hogy az, amibe ennyi energiát és időt fektetünk, nem csak egyszerűen jó, hanem kiemelkedő. Mások is látnak bennünk fantáziát és mi is láthatunk másban ami közös munkát, támogatást majd szoros szövetséget eredményezhet. Persze a mai gazdasági helyzetet nem lehet csak fantáziával és összefogással orvosolni. Erre a legésszerűbb megoldás az lenne, ha boltok polcait megpróbálnánk minél több magyar alapanyagból készült, megfizethető magyar termékkel megtölteni, és bár ez nem ilyen egyszerű, az FMCG TOP és partnerei taktikus, jól átgondolt lépésekkel halad a cél felé.

 

Best Innovatív Brand 2022 versenyben induló termékek bemutatópolca előtt Föglein András a LivingFood ügyvezető igazgatója

Best Innovatív Brand 2022 versenyben induló termékek bemutatópolca előtt Föglein András a LivingFood ügyvezető igazgatója

Feldman Zsolttól, az agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkárától megtudhattuk, hogy a szektor nem csak a gabona és olajos növények kivitelének tilalmával támogatja a hazai termelés. A hús-, tej- és sütőipart összesen több mint 60 milliárd forinttal tudták támogatni az idén. Benedek Eszter pedig mesélt nekünk a magyar vásárlók magyar termékek iránt való viszonyulásáról és a védjegyhasználat pozitív hatásairól melyet már lassan de biztosan terjeszkedve, mi is kihasználhatunk.

Flórián László a Rossmann ügyvezető igazgatója kerekasztal beszélgetésben 

Flórián László a Rossmann Magarország Kft. ügyvezető igazgatója kerekasztal beszélgetésben Martin Coulammal a Tesco Magyarország működési igazgatójával

Flórián Lászlónak és Martin Coulamnak a kerekasztal beszélgetés után be tudtuk mutatni a Best Innovativ Brand versenyben résztvevő öröm, jóság és hűség energiaszeleteinket, mely után nem csak egy megszokott unalmas névjegykártya cserére, de értékes emberi és üzleti kapcsolatok kialakítására és közös eggyüttműködésre is kaptunk lehetőséget, úgy mint például Kanyó Rolanddal a Dm marketing és pr-menedzserével, vagy Maczelka Márkkal a Spar kommunikációs vezetőjével.